reklama pneumatyczna
Biznes

Reklama dmuchana, czyli innowacyjny sposób na promocję w plenerze

Zastanawialiście się może w jaki sposób można promować działania firmy? Reklama w internecie to nie jest jedyna możliwa opcja. Reklama zewnętrzna należy do jednych z najstarszych form promocji. Dmuchane nośniki reklamowe to z kolei innowacyjne sposoby na zwiększenie widoczności marki na różnego rodzaju wydarzeniach plenerowych. Sprawdźmy jakie konkretne materiały mogą nam pomóc w promocji.

Gdzie stosować reklamę dmuchaną?

Warto wspomnieć, że wiele nośników wykorzystywanych przy tego rodzaju reklamie to materiały wielkogabarytowe. Zatem nie można stwierdzić, że reklama dmuchana nadaje się do zamkniętych, ciasnych pomieszczeń. Jeżeli przestrzeń jest wystarczająco duża to możemy wypróbować nośniki tego typu. Są one jednak zalecane do zastosowania na zewnątrz. W końcu jest to jeden z kanałów reklamy zewnętrznej. Jak sama nazwa wskazuje materiały reklamowe są przeznaczone do wykorzystania na zewnątrz, w plenerze. Reklamę nadmuchiwaną możemy zatem stosować w trakcie trwania festiwali muzycznych, jarmarków, niektórych wydarzeń sportowych oraz targów.

reklama pneumatyczna

Reklama pneumatyczna i jej przykłady

Jest to rodzaj reklamy dmuchanej wyróżniający się wytrzymałością i skutecznością. Nośniki powstające w ramach reklamy pneumatycznej są wykonane z trwałych materiałów takich jak PCV. To materiał, który umożliwia następne wykorzystanie do powstania nadruków sublimacyjnych, dzięki którym możemy umieścić napis lub logo firmy. W reklamie pneumatycznej liczy się przede wszystkim efektywność. Dlatego liczą się tutaj nośniki o dużych rozmiarach. Możemy do nich zaliczyć między innymi bramy startowe/reklamowe, które mogą pełnić również funkcję efektywnego wejścia na targi lub inne wydarzenie. Ekrany reklamowe nawet do 50 m2 to kolejny przykład jak duże potrafią być nośniki promocyjne. Mogą służyć jako banery promujące. Ponadto, mamy także do wyboru chwieje, balony i namioty, które często są wybierane jako stoiska na czas trwania targów i nie tylko. 

Producent reklamy dmuchanej Ad Blow

Na rynku można znaleźć wiele firm zajmujących się tworzeniem tego rodzaju reklamy. Nie wszyscy posiadają jednak odpowiednie kompetencje. Firma Ad Blow to przede wszystkim producent, który zajmuje się każdym etapem powstawania nośników reklamy pneumatycznej. Sprawdź na co stać
https://ad-blow.pl/oferta/category/reklama-pneumatyczna/. Na stronie dostępne realizację zamówień.

0
0
0